Kapibara

Saking Wikipédia
Cebur nuju navigasi Cebur nuju parerehan


Kapibara
Hydrochoerus hydrochaeris Uah nilai ring Wikidata
Capybara (Hydrochoerus hydrochaeris).JPG
Rekaman (id) Pangalihan Basa
Data (id) Pangalihan Basa
Masa kehamilan (id) Pangalihan Basa150 hari (id) Pangalihan Basa Uah nilai ring Wikidata
Berat badan1,5 kg miwah 48,9 kg Uah nilai ring Wikidata
Status konservasi
Resiko alit
UICN10300 Uah nilai ring Wikidata
Taksonomi
superdomainBiota
superkerajaanEukaryota
kerajaanAnimalia
subkerajaanBilateria
infrakerajaanDeuterostomia
PilumChordata
upafilumVertebrata
infrafilumGnathostomata
megaclassOsteichthyes
superkelasSarcopterygii
KelasDipnotetrapodomorpha
subkelasTetrapodomorpha
superkelasTetrapoda
KelasMammalia
subkelasTheria
infrakelasPlacentalia
KladExafroplacentalia
magnorderBoreoeutheria
superordoEuarchontoglires
KladGliriformes
KladGlires
ordoRodentia
upaordoHystricognatha
infraordoHystricognathi
kaluwargaCaviidae
SubkaluwargaHydrochoerinae
GénusHydrochoerus
Spésiés Uah nilai ring WikidataHydrochoerus hydrochaeris Uah nilai ring Wikidata
Mal:Templat:Infobox spesies/Otoritas
Tata aran
Sinonim takson (id) Pangalihan BasaSus hydrochaeris Linnaeus, 1766
Protonim (id) Pangalihan BasaSus hydrochaeris Uah nilai ring Wikidata
Distribusi
Hydrochoerus hydrochaeris range.png
Uah nilai ring Wikidata

Kapibara (Hydrochoerus hydrochaeris) silih tunggil baburon pangerat cavy raksasa asli Amérika Kelod. Punika bikul pinih ageng sané idup.[1] Taler aranin capivara (ring Brazil), capiguara (ring Bolivia), chigüire, chigüiro, utawi fercho (ring Kolombia miwah Venezuela), carpincho (ring Argéntina, Paraguay miwah Uruguay) miwah ronsoco (ring Péru), punika anggota saking génus Hydrochoerus, ring dija wantah satunggal anggota sané kantun wénten punika kapibara alit (Hydrochoerus isthmius). Semeton nyané nampek nyané rumasuk marmut miwah mocó, miwah luwih langkung mapaiketan sareng agouti, chinchilla, iwaj coypu. Kapibara nongosin sabana miwah wana bet taler ngoyong paak toya. Punika spésiés sané sanget sosial miwah prasida katemuin ring seka ageng ngantos 100 individu, daweg ketah idup ring seka medaging 10-20 individu. Kapibara nénten spésiés samé kaancem punah miwah kaboros antuk kaambil ulam miwah kulit miwah saking kulit nyané sané mamuluk.[2]

Pustaka[uah | uah wit]

  1. Basic Biology (2015). "Rodents".
  2. Capybara (Hydrochoerus hydrochaeris) Archived 2012-01-03 at the Wayback Machine. ARKive.org

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Bristol" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Barreto 1998" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Quintana 1998" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "r6" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "SoundsandColours" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "SFZoo" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "SDzoo" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Alho 1987" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Lord-Rexford 1994" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Macdonald 1981" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Murphey 1985" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "r1" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "r2" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "r3" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "r4" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Smithsonian" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Palm Beach Zoo" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Macdonald 1984" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "RevBiolTrop" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "NYSun" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "inRich" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Rowe 2002" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Vucetich 2005" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Deschamp 2007" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.

Pranala jaba[uah | uah wit]

Mal:EB1911 poster