Docker (perangkat lunak)

Saking Wikipédia


Docker
Karipta olihSolomon Hykes
PengembangDocker, Inc.
Kawedar kapertamaMaret 20, 2013; sampun 10 warsa (2013-03-20)[1]
Wedharan stabil
19.03.11 / Juni 1, 2020; sampun 3 warsa (2020-06-01)[2]
Repositori Uah ring Wikidata
Kasurat nganggénGo[3]
Sistem operasiLinux, Windows, macOS[lower-alpha 1]
Platformx86-64, ARM, s390x, ppc64le
JenisVirtualisasi tingkat-OS
Lisensi
Situswww.docker.com Sunting ini di Wikidata

Docker silih tunggil produk layanan platform (PaaS) sané nganggén level virtualisasi OS antuk ngirimang perangkat lunak ring paket sané mearan kontainer.[6] Kontainer kaisolasi dados asiki taler ngasikiang perangkat lunak soang-soang, kapustakaan miwah konfigurasi file; ipun prasida makomunikasi sareng tiosan.[7] Sinamian kontainer kamargiang antuk asiki kernel ring sistem operasi punika ngaranayang daya sané keanggén luwih akedik pantaraning mesin virtual.[8]

Layanan wénten sané gratis taler premium. Perangkat lunak sané nampung kontainer mearan Docker Engine.[8] Kawedarang duk warsa 2013 miwah kakembangang olih Docker, Inc.[9]

Pustaka[uah | uah wit]

  1. Barbier, Julien (Juné 9, 2014). "It's Here: Docker 1.0". Docker. Docker, Inc. Kaaksés Séptémber 30, 2019. Check date values in: |date= (help)
  2. "Releases - docker/docker-ce". docker/docker-ce repo. Docker, Inc. Kaaksés Juné 26, 2020 – saking GitHub. Check date values in: |accessdate= (help)
  3. "Docker source code". docker/distribution repo. Docker, Inc. October 12, 2015. Kaaksés October 24, 2015 – saking GitHub.
  4. "Get started with Docker for Mac". docker.com. Docker, Inc. Kaaksés Séptémber 27, 2018.
  5. Friis, Michael (March 2, 2017). "Announcing Docker Enterprise Edition". Docker Blog. Docker, Inc. Kaaksés March 2, 2017.
  6. O'Gara, Maureen (July 26, 2013). "Ben Golub, Who Sold Gluster to Red Hat, Now Running dotCloud". SYS-CON Media. Kaarsipin saking versi asli tanggal September 13, 2019. Kaaksés August 9, 2013. Check date values in: |archive-date= (help)
  7. "Docker frequently asked questions (FAQ)". 2019-03-02.
  8. 8,0 8,1 "What is a Container?". docker.com. Docker, Inc. Kaaksés 13 May 2019.
  9. Ratan, Vivek (February 8, 2017). "Docker: A Favourite in the DevOps World". Open Source For U. Kaaksés Juné 14, 2017. Check date values in: |access-date= (help)

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "dotcloud" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-announcement" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "infoq-2013-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "zdnet-7000030397" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "infoq-2014-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "techcrunch-2013-09" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "amazon-ec2" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "stratoscale" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "ibm-partnership" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "common-container-standard" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "open-container-project" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "gist-project-stats" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "linkedin-pulse" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-blog-2014-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "select-storage-driver" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "kernel-requirements" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "kernel-keyrings" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "limit-resources" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "libcontainer" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Linux" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "datadog" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-windows-server" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-microsoft" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "win10-insider-preview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-overview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "dockerd" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "cli-usage" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "digitalocean" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-registry" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-overview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-cli-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "codeship" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-v3-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "release-0.0.1" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "release-1.0.0" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "container-orchestration-tools" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-swarm" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "swarm-cli-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-node" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "aquasec" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "raft" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "InfoWorld-Windocks" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.


Pikobet nganggit: Ditemukan tag <ref> untuk kelompok bernama "lower-alpha", tapi tidak ditemukan tag <references group="lower-alpha"/> yang berkaitan