Docker (perangkat lunak)

Saking Wikipédia
Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian
Docker
Docker (container engine) logo.svg
Karipta olihSolomon Hykes
PengembangDocker, Inc.
Kawedar kapertamaMaret 20, 2013; sampun 7 warsa (2013-03-20)[1]
Wedharan stabil
19.03.11 / Juni 1, 2020; sampun 3 sasih (2020-06-01)[2]
Repositori Edit this at Wikidata
Kasurat nganggenGo[3]
Sistem operasiLinux, Windows, macOS[lower-alpha 1]
Platformx86-64, ARM, s390x, ppc64le
JenisVirtualisasi tingkat-OS
Lisensi
Situs[[[:Mal:Wdib]] ] 

Docker silih tunggil produk layanan platform (PaaS) sané nganggen level virtualisasi OS antuk ngirimang perangkat lunak ring paket sané mearan kontainer.[6] Kontainer kaisolasi dados asiki taler ngasikiang perangkat lunak soang-soang, kapustakaan lan konfigurasi file; ipun prasida makomunikasi sareng tiosan.[7] Sinamian kontainer kamargiang antuk asiki kernel ring sistem operasi punika ngaranayang daya sané keanggen luwih akedik pantaraning mesin virtual.[8]

Layanan wenten sané gratis taler premium. Perangkat lunak sané nampung kontainer mearan Docker Engine.[8] Kawedarang duk warsa 2013 lan kakembangang olih Docker, Inc.[9]

Pustaka[uah | uah wit]

  1. Barbier, Julien (June 9, 2014). "It's Here: Docker 1.0". Docker. Docker, Inc. Retrieved September 30, 2019.
  2. "Releases - docker/docker-ce". docker/docker-ce repo. Docker, Inc. Retrieved June 26, 2020 – via GitHub.
  3. "Docker source code". docker/distribution repo. Docker, Inc. October 12, 2015. Retrieved October 24, 2015 – via GitHub.
  4. "Get started with Docker for Mac". docker.com. Docker, Inc. Retrieved September 27, 2018.
  5. Friis, Michael (March 2, 2017). "Announcing Docker Enterprise Edition". Docker Blog. Docker, Inc. Retrieved March 2, 2017.
  6. O'Gara, Maureen (July 26, 2013). "Ben Golub, Who Sold Gluster to Red Hat, Now Running dotCloud". SYS-CON Media. Retrieved August 9, 2013.
  7. "Docker frequently asked questions (FAQ)". 2019-03-02.
  8. 8,0 8,1 "What is a Container?". docker.com. Docker, Inc. Retrieved 13 May 2019.
  9. Ratan, Vivek (February 8, 2017). "Docker: A Favourite in the DevOps World". Open Source For U. Retrieved June 14, 2017.

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "dotcloud" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-announcement" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "infoq-2013-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "zdnet-7000030397" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "infoq-2014-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "techcrunch-2013-09" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "amazon-ec2" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "stratoscale" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "ibm-partnership" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "common-container-standard" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "open-container-project" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "gist-project-stats" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "linkedin-pulse" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-blog-2014-03" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "select-storage-driver" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "kernel-requirements" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "kernel-keyrings" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "limit-resources" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "libcontainer" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "Linux" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "datadog" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-windows-server" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-microsoft" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "win10-insider-preview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-overview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "dockerd" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "cli-usage" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "digitalocean" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-registry" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-overview" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-cli-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "codeship" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "compose-v3-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "release-0.0.1" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "release-1.0.0" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "container-orchestration-tools" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-swarm" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "swarm-cli-ref" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "docker-node" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "aquasec" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.
Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "raft" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.

Pikobet nganggit: Tag <ref> dengan nama "InfoWorld-Windocks" yang didefinisikan di <references> tidak digunakan pada teks sebelumnya.


Pikobet nganggit: Ditemukan tag <ref> untuk kelompok bernama "lower-alpha", tapi tidak ditemukan tag <references group="lower-alpha"/> yang berkaitan