Cinderella (pilem 1950): Bina pantaraning révisi

Saking Wikipédia
Kontén kaapus Kontén kawewehin
Menghapus pengalihan ke Cinderella
Cihna: Ngusap pangalihan
Nénten wénten ringkesan uahan
Carik 1: Carik 1:
'''Cinderella''' adalah sebuah [[film fantasi]] [[animasi]] Amérika Serikat yang diterbitkan pada tahun 1950 yang diterbitkan olih [[Walt Disney Animation Studios|Walt Disney Productions]] dan dikeluarkan olih [[RKO Radio Pictures]], berdasarkan [[cerita dongeng]] "[[Cinderella|Cendrillon]]" olih [[Charles Perrault]]. Yang kedua belas dalam rangkaian film animasi Disney, film ini mendapat keluaran yang terhad pada 15 Februari 1950. Film ini diarah olih olih Clyde Geronimi, Hamilton Luske, miwah Wilfred Jackson dengan menggunakan suara Ilene Woods, Eleanor Audley, Verna Felton, Rhoda Williams, James MacDonald, Luis van Rooten, Don Barclay, Mike Douglas, William Phipps, miwah Lucille Bliss.
'''Cinderella''' inggih punika animasi sané karipta olih Clyde Geronimi, Hamilton Luske, miwah Wilfred Jackson tur kamedalang sareng Walt Disney Productions duk warsa 1950.


[[Kategori:Kartun]]
[[Kategori:Kartun]]

[[en:Cinderella (1950 film)]]
[[fr:Cendrillon (film, 1950)]]
[[id:Cinderella (film 1950)]]

Uahan ri tatkala 19 Juni 2020 03.06

Cinderella adalah sebuah film fantasi animasi Amérika Serikat yang diterbitkan pada tahun 1950 yang diterbitkan olih Walt Disney Productions dan dikeluarkan olih RKO Radio Pictures, berdasarkan cerita dongeng "Cendrillon" olih Charles Perrault. Yang kedua belas dalam rangkaian film animasi Disney, film ini mendapat keluaran yang terhad pada 15 Februari 1950. Film ini diarah olih olih Clyde Geronimi, Hamilton Luske, miwah Wilfred Jackson dengan menggunakan suara Ilene Woods, Eleanor Audley, Verna Felton, Rhoda Williams, James MacDonald, Luis van Rooten, Don Barclay, Mike Douglas, William Phipps, miwah Lucille Bliss.